خبر فوری

 
 
دیدار وزیر اوقاف و امور مذهبی عمان با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1620722652

16:50 1398/10/18


برچسب ها : پاکستان و عمان, عبدالله بن محمد بن عبدالله السلامی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور مذهبی پاکستان, وزیر امور مذهبی عمان,

شیخ عبدالله بن محمد بن عبدالله السلامی وزیر اوقاف و امور مذهبی عمان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ عبدالله بن محمد بن عبدالله السلامی وزیر اوقاف و امور مذهبی عمان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان و شیخ عبدالله بن محمد السلامی در این در خصوص مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان در جریان این دیدار وزیر اوقاف و امور مذهبی عمان را از سیاست های تبعیض آمیز حزب حاکم هند در قبال مسلمانان و دیگر اقلیت های مذهبی و آخرین وضعیت منطقه کشمیر آگاه ساخت.

نخست وزیر پاکستان در ادامه گفتگو با شیخ السلامی با اشاره به گسترش تنش میان ایران و آمریکا در منطقه اظهار داشت: ما برای کاهش و پایان دادن تنش ها میان ایران و آمریکا و همچنین ایران و عربستان تلاش کردیم، جامعه جهانی باید برای کنترل اوضاع منطقه دست به اقدامات اساسی بزند، جنگ به نفع هیچکدام از طرفین جنگ نیست.

وی افزود: تنش های منطقه همواره به ضرر پاکستان تمام شده است و پاکستان بیش از این در هیچکدام از درگیری های منطقه حضور نخواهد داشت و برای پایان دادن اوضاع حاضر در منطقه تلاش خواهد کرد.

 

ارسال نظر

 
1