خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با همتای کره جنوبی خود
کد خبر :462242511

13:00 1401/05/14


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آسه آن, پاکستان و کره جنوبی, جین پارک, دیدار, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه کره جنوبی,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه بیست و نهمین نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن با جین پارک همتای کره جنوبی خود دیدار و گفتگو کرد.


پنوم پن: به گزارش راز نیوز | بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه بیست و نهمین نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن با جین پارک همتای کره جنوبی خود دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار روابط بین پاکستان و کره جنوبی را بررسی کرده و برای همکاری دوجانبه و تقویت ارتباطات توافق کردند. دو طرف همچنین در مورد اوضاع کنونی منطقه و جهان بحث و تبادل نظر کرده و زمینه های هم افزایی بین یکدیگر را مشخص کردند.

هر دو طرف با اشاره ویژه به گسترش همکاری های اقتصادی و توسعه ای بین پاکستان و کره جنوبی، آمادگی خود را برای تقویت روابط دوجانبه، همکاری در همه ی بخش ها و گفتگو اعلام آمادگی کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این دیدار بر این موضوع تاکید کرد که پاکستان برای روابط خود با کره جنوبی و نقش خود به عنوان یکی از اعضای کلیدی مجمع منطقه ای آسه آن ارزش قائل است.

دو طرف همچنین با اشاره به اهمیت گفتگو در سطوح بالا بین پاکستان و کره جنوبی، برای تماس نزدیک با یکدیگر به منظور تداوم روابط دوجانبه توافق کردند.

ارسال نظر

 
1