خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نیجر
کد خبر :1871527967

14:50 1399/09/07


برچسب ها : OIC, پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و نیجر, دبیرکل سازمان همکاری اسلامی, سازمان همکاری اسلامی, شاه محمود قریشی, نیجر, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی OIC در نیجر، با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرد.


نیجر: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی OIC در نیجر، با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار و در خصوص مسائلی چون اسلام هراسی، وضعیت جامو و کشمیر و فلسطین به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با بیان اینکه روند فزاینده اسلام هراسی، موجب ایجاد نگرانی میان مسلمانان شده است، تاکید کرد که باید از بستر این سازمان پیامی برای جلوگیری از اسلام هراسی فرستاده شود. وی در ادامه پس از اشاره به این موضوع که وبای کرونا اقتصاد جهانی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است، طی گفتگو در مورد کشمیر، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی را از نگرانی پاکستان در زمینه نقض شدید حقوق بشر در جامو و کشمیر مطلع کرد و گفت: هند می خواهد در این منطقه نسبت جمعیتی را تغییر دهد و تفکر افراط گرای دولت هند درحال تبدیل شدن به تهدیدی برای صلح و نظم منطقه است.   

ارسال نظر

 
1