خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه اسپانیا با ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :464208317

11:51 1400/06/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و اسپانیا, روابط عمومی ارتش پاکستان, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر امور خارجه اسپانیا,

خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه اسپانیا در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه پاکستان صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی پاکستان با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه اسپانیا در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه پاکستان صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی پاکستان با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و اسپانیا و همچنین ابعاد مختلف اوضاع افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه اسپانیا در این دیدار از نقش پاکستان در تحولات افغانستان تمجید نمود و بر عزم دولت مادرید برای تداوم همکاری ها با مردم افغانستان بر اساس ارزش های انسانی تاکید ورزید.

لازم به ذکر است وزیر امور خارجه اسپانیا روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی وارد اسلام آباد شد، وی در نخستین روز حضور خود در پاکستان با همتای پاکستانی خود و نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو نمود.

ارسال نظر

 
1