خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه آذربایجان با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1031191987

12:34 1399/10/25


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, جیحون بایرام اف, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه آذربایجان,

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه آذربایجان که در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی به پاکستان سفر کرده است با حضور در محل اقامتگاه نخست وزیر پاکستان با وی دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه آذربایجان که در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی به پاکستان سفر کرده است با حضور در محل اقامتگاه نخست وزیر پاکستان با وی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه، تحکیم روابط دو کشور و دیگر موضوعات منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با وزیر امور خارجه آذربایجان و هیئت همراه آزادسازی مناطق اشغالی را به مقامات و ملت این کشور تبریک گفت و نسبت به همکاری پاکستان در امر بازسازی این مناطق قول مساعد همکاری داد.

طبق بیانیه صادر شده از سوی دفتر نخست وزیری پاکستان، مقامات پاکستان و آذربایجان همچنین با ابراز اطمینان نسبت به سطح روابط سیاسی موجود میان دو کشور بر اهمیت گسترش همکاری ها در بخش تجارت و انرژی تاکید نمودند.

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه آذربایجان نیز در این دیدار با ابلاغ پیام دوستانه الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به نخست وزیر پاکستان از حمایت های مکرر اسلام آباد در مناقشه قره باغ تقدیر نمود و حمایت همه جانبه دولت خود از مواضع پاکستان در زمینه مسئله کشمیر را اعلام نمود.

 

ارسال نظر

 
1