خبر فوری

 
دیدار وزیر امور اقتصادی پاکستان با معاون بانک توسعه آسیا
کد خبر :967133716

12:31 1400/12/23


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بانک توسعه آسیا, پنجاب, دیدار, شکسین چن, عمر ایوب خان, معاون بانک توسعه آسیا, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

شکسین چن معاون بانک توسعه آسیا با عمر ایوب خان وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شکسین چن معاون بانک توسعه آسیا با عمر ایوب خان وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار همکاری بانک توسعه آسیا با پاکستان در بخش های اقتصادی و اجتماعی بررسی شد. همچنین همکاری بانک توسعه آسیا با پاکستان بر اساس چارچوب استراتژی مشارکت در بخش های کلیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور اقتصادی پاکستان طی این دیدار با تمجید از همکاری بانک توسعه آسیا و اقدامات آن در بخش های اجتماعی و اقتصادی پاکستان گفت که بانک توسعه آسیا یک شریک مهم در توسعه پاکستان بوده و به طور مداوم در بخش های مختلف با پاکستان همکاری کرده است.

وی همچنین از همکاری بانک توسعه آسیا با پاکستان برای مقابله با آثار بحران شیوع ویروس کرونا تشکر کرده و گفت که اقدامات لازم برای تکمیل به موقع پروژه های بانک توسعه آسیا در پاکستان در حال انجام شدن هستند.

معاون بانک توسعه آسیا نیز طی این دیدار گفت: بانک توسعه آسیا به اقدامات خود در توسعه بخش های اجتماعی و اقتصادی پاکستان به عنوان یک شریک مهم ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1