خبر فوری

 
 
دیدار وزرای امور خارجه پاکستان و نروژ در نیویورک
کد خبر :760463012

12:20 1401/06/29


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و سازمان ملل متحد, پاکستان و نروژ, نیویورک, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه نروژ,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد، روز گذشته با سرکار خانم انیکن هویتفلت وزیر امور خارجه نروژ به دیدار و رایزنی پرداخت.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد، روز گذشته با سرکار خانم انیکن هویتفلت وزیر امور خارجه نروژ به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در تمام زمینه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر لزوم اجرای کامل و فوری توافقنامه تجارت آزاد میان پاکستان و انجمن تجارت آزاد اروپا تأکید ورزیدند.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز امیدواری نمود شرکت‌های بیشتری از نروژ از سیاست‌های حامی سرمایه گذاری خارجی در پاکستان بهره‌مند شوند.

وی همچنین بر اهمیت افزایش ظرفیت‌های قانونی برای مهاجرت مردم پاکستان تأکید ورزید.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه خواستار حل صلح‌آمیز مسئله کشمیر بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و مطابق با خواست قلبی مردم این منطقه شد.

ارسال نظر

 
1