خبر فوری

 
 
دیدار هیئت 15 نفره سرمایه گذاران، صنعتگران و تجار انگلیسی با وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :1550824293

17:21 1401/08/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پنجاب, چودری پرویز الهی, دیدار, لارد واجد خان, هیئت تجاری, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

هیئت 15 نفره سرمایه گذاران، صنعتگران و تجار انگلیسی به ریاست زبیر ولی عیسی و لرد واجد خان با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | هیئت 15 نفره سرمایه گذاران، صنعتگران و تجار انگلیسی به ریاست زبیر ولی عیسی و لرد واجد خان با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد. برخی از مقامات دولت ایالت پنجاب نیز طی این دیدار حضور داشتند.

سرمایه گذاران، صنعتگران و تجار انگلیسی طی این دیدار سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، دام داری، طیور و غیره ایالت پنجاب را بررسی کرده و برای افزایش همکاری ها به منظور سرمایه گذاری در این ایالت با وزیر ارشد ایالت پنجاب توافق کردند. آن ها همچنین برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ایالت پنجاب از جمله مراکز تجاری، جاده ها و غیره ابراز تمایل کردند.

آن ها همچنین از وزیر ارشد ایالت پنجاب برای مهمان نوازی وی تشکر کرده و از اقدامات وی در ایالت پنجاب تمجید کردند.

وزیر ارشد ایالت پنجاب طی این دیدار گفت: لازم است ما به خودباوری رسیده و از ظرفیت ها و منابع خود استفاده کنیم تا بتوانیم مراحل پیشرفت و توسعه را طی کنیم.

وزیر ارشد ایالت پنجاب همچنین طی این دیدار هیئت انگلیسی را از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در ایالت پنجاب آگاه کرد و به آن ها اطمینان داد که تمام امکانات لازم را برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی در این ایالت فراهم خواهد کرد.

سرمایه گذاران انگلیسی نیز طی این دیدار گفتند که می توان با برندسازی و بازاریابی، محصولات پاکستانی را به دنیا عرضه کرد.

ارسال نظر

 
1