خبر فوری

 
 
دیدار هیئت کنگره ایالات متحده آمریکا با ژنرال قمر جاوید باجوا در مقر فرماندهی ارتش پاکستان
کد خبر :1063629633

16:00 1401/06/15


برچسب ها : اعضای کنگره آمریکا, دیدار, ژنرال قمر جاوید باجوا, ستاد کل فرماندهی ارتش پاکستان, فرمانده ارتش پاکستان, هیئت کنگره آمریکا,

شیلا جکسون، نماینده کنگره آمریکا در راس هیئتی از کنگره ایالات متحده با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش در راولپندی دیدار و گفتگو کرد


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | شیلا جکسون، نماینده کنگره آمریکا در راس هیئتی از کنگره ایالات متحده با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در مقر فرماندهی ارتش در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار منافع و همکاری های دوجانبه همچنین وضعیت امنیت منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نماینده کنگره آمریکا ضمن ابراز تاسف و تسلیت درپی ویرانی های اخیر و قربانیان ناشی از سیل بیان کرد: دولت و مردم آمریکا همیشه در شرایط سخت کنار مردم و دولت پاکستان خواهند ایستاد.

در ادامه شیلا جکسون از نقش پاکستان درخصوص صلح و ثبات در منطقه قدردانی به عمل آورد و بر تعهد خود جهت افزایش همکاری ها در همه سطوح تاکید کرد.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان از ارائه کمک و خدمات مردم و دولت ایالات متحده آمریکا گفت: حمایت شرکای جهانی در بهبود خسارات جانی و مالی ناشی از سیل بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

 

ارسال نظر

 
1