خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه سوئیس با وزیر پاکستان برای امور سفرا
کد خبر :541177389

13:02 1398/04/05


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, سوئیس,

هیئت عالی رتبه سوئیسی به رهبری سفیر مینول بیسلر با حضور سفیر تهامس کولی در اسلام آباد با شهریار آفریدی وزیر پاکستان برای امور سفرا دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت عالی رتبه سوئیسی به رهبری سفیر مینول بیسلر با حضور سفیر تهامس کولی در اسلام آباد با شهریار آفریدی وزیر پاکستان برای امور سفرا دیدار و گفتگو کرد. شهریار خان آفریدی در این دیدار با گفتگو در رابطه با موضوع که کشورهای پیشرفته از اقدام میزبانی از مهاجران افغانستانی حمایت کنند، گفت: دولت سوئیس و دیگر کشورهای پیشرفته باید سهم بیشتری را در زمینه UNHCR پرداخت کنند. پاکستان با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی، طی 40 سال گذشته براساس حس هم نوع دوستی در حال کمک به مهاجران افغانستانی است. زمان آن رسیده است تا کشورهای پیشرفته نقش خود در رابطه با بازگشت مهاجران به کشورشان را ایفا کنند.
وی افزود: پاکستان درحال تلاش برای کمک به مهاجران از طریق حصول کمک های بین المللی است، زیرا تنها راه امنیت جهانی، امنیت افغانستان است.
مینول بیسلر در این میان گفت: جامعه جهانی در حال تلاش برای کمک به مهاجران افغانستانی است و دولت سوئیس میزبانی از این مهاجران را با قدردانی نگاه می‌کند.

ارسال نظر

 
1