خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه سرمایه گذاران چینی با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :163139291

15:46 1398/09/05


برچسب ها : انجمن دوستی پاکستان و چین, پاکستان و چین, سرمایه گذاری خارجی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

شا زو کانگ رئیس انجمن دوستی پاکستان و چین در صدر هیئت عالی رتبه از سرمایه گذاران چینی با نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شا زو کانگ رئیس انجمن دوستی پاکستان و چین در صدر هیئت عالی رتبه از سرمایه گذاران چینی با نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره گسترش همکاری ها در بخش های مختلف اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت سرمایه گذاران چینی ابراز داشت: پروژه کریدور مشترک پاکستان-چین بخشی از پروژه عظیم رئیس جمهور چین موسوم به یک خطه یک بزرگراه می باشد، راه اندازی این پروژه نه تنها باعث توسعه اقتصادی پاکستان خواهد شد بلکه به رشد و بالندگی تمامی کشورهای منطقه نیز کمک خواهد کرد و در فاز دوم این پروژه مشترک پاکستان و چین، توسعه بخش های صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و اقتصادی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با دعوت از شرکت های مختلف چینی، آنان را نسبت به سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان تشویق نمود.

زو کانگ رئیس انجمن دوستی پاکستان و چین نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: پکن و اسلام آباد دارای روابط دیرینه و استراتژیک هستند و هدف اصلی این همکاری های دوجانبه رشد و توسعه پایدار منطقه در زمینه های مختلف می باشد.

وی افزود: شرکت های چینی با آگاهی کامل نسبت به فرصت های موجود سرمایه گذاری در پاکستان، برای حضور در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی پاکستان اطمینان خاطر دارند و امیدورام روابط دوجانبه اقتصادی میان پاکستان و چین به بالاترین سطح خود برسد.

ارسال نظر

 
1