خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه اتیوپی با رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان
کد خبر :2039564136

10:45 1400/12/04


برچسب ها : پاکستان و اتیوپی, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, روابط تجاری, سرمایه گذاری خارجی, وزیر امور خارجه اتیوپی,

رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی که در پاکستان به سر می برد، روز گذشته در صدر هیئت سه نفره با اظفر حسن رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی که در پاکستان به سر می برد، روز گذشته در صدر هیئت سه نفره با اظفر حسن رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش سطح همکاری میان پاکستان و اتیوپی در زمینه های مختلف به بحث و رایزنی پرداختند.

اظفر حسن رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان در این دیدار ابراز داشت: ما اتیوپی را کلیدی ترین عضو در طرح دیپلماسی اسلام آباد مبنی بر تقرب به آفریقا می دانیم.

وی ابراز امیدواری نمود اتیوپی بهترین دوست و کشوری وفادار به پاکستان در نیم کره جنوبی ثابت گردد.

رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: اتیوپی خواهان راه اندازی نمایندگی دائمی دیپلماتیک خود در پاکستان است.

وی همچنین بر لزوم ایجاد چارچوب مشخص برای رایزنی و گسترش تعاملات میان نهادهای تجاری و اتاق های بازرگانی دو کشور تاکید نمود.

رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان در ادامه این دیدار از سرمایه گذاران اتیوپی برای شرکت در سی امین نشست سرمایه گذاری در پاکستان که 11 فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

رضوان حسین وزیر امور خارجه اتیوپی با پذیرش این دعوت، اطمینان دهی نمود یک هیئت از سرمایه گذاران اتیوپی در این نشست حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

 
1