خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه آمریکایی با امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان در رومانی
کد خبر :1738820104

15:45 1401/07/04


برچسب ها : بخارست, پاکستان و آمریکا, رومانی, سید امین الحق, وزارت فناوری اطلاعات, وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان, وزیر فناوری اطلاعات,

ملکین دیلا معاون وزارت ارتباطات آمریکا در حاشیه افتتاحیه نشست بین‌المللی مخابرات در بخارست پایتخت رومانی در صدر هیئت عالی رتبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


بخارست: به گزارش راز نیوز| ملکین دیلا معاون وزارت ارتباطات آمریکا در حاشیه افتتاحیه نشست بین‌المللی مخابرات در بخارست پایتخت رومانی در صدر هیئت عالی رتبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که هیئت عالی رتبه پاکستانی شامل انوشه رحمان وزیر اسبق پاکستان، خلیل قریشی نماینده دائم پاکستان در ژنو، دکتر ظفر اقبال سفیر پاکستانی در رومانی، اجمل اعوان و حارث محمود چودری رئیس اجرایی صندوق خدمات همگانی حضور داشتند دو طرف در خصوص روابط دوجانبه و توسعه همکاری‌ها در زمینه فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان در این دیدار هیئت آمریکایی را از خسارت‌های به بار آمده در نتیجه سیل اخیر در پاکستان و اقدامات صورت گرفته در جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان در این بلای طبیعی آگاه ساخت.

وی همچنین گزارشی در خصوص ارائه خدمات پهنای باند پر سرعت در مناطق دورافتاده کشور، لایحه حفاظت از داده‌های شخصی و سایر موارد را به هیئت آمریکایی ارائه داد.

هیئت آمریکایی نیز در جریان این دیدار از اقدامات وزارت فناوری اطلاعات پاکستان و به ویژه طرح این وزارتخانه با عنوان «بهترین اتصال و گوشی هوشمند برای همه» تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1