خبر فوری

 
 
دیدار هیئت شرکت فورتسکو میتلز با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1622754793

18:28 1399/06/17


برچسب ها : استرالیا, انرژی تجدید پذیر, پاکستان, پاکستان و استرالیا, سرمایه گذاری,

ایندریو فورست رئیس شرکت فورتسکو میتلز استرالیایی به همراه هیئتش در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری، مورد استقبال مقام ارشد پاکستانی قرار گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ایندریو فورست رئیس شرکت فورتسکو میتلز استرالیایی به همراه هیئتش در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری، مورد استقبال مقام ارشد پاکستانی قرار گرفت. در این دیدار عبد الرزاق داود مشاور تجاری و عاطف بخاری رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان نیز حضور داشتند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این نشست ضمن آگاه سازی هیئت استرالیایی از اقدامات صورت گرفته برای احیای اقتصاد پاکستان و سیاست تجارت دوست، در مورد کنترل شیوع ویروس کرونا با اعمال قرنطینه های هوشمند و کمک نقدی به مردم از طریق برنامه احساس نیز صحبت کرد.

رئیس شرکت استرالیایی در این بین ضمن ستودن سیاست اتخاذ شده توسط دولت پاکستان به منظور کنترل بیماری همه گیر کووید19، تمایل خود برای سرمایه گذاری در بخش های انرژی تجدید پذیر و صنعت سبز را ابراز داشت. وی ابراز امیدواری کرد که سرمایه گذاری این شرکت فرصت های شغلی را برای جمعیت محلی ایجاد می کند و به معرفی فن آوری مدرن در صنایع داخلی کمک خواهد کرد.

نخست وزیر پاکستان با استقبال از پیشنهاد سرمایه گذاری رئیس شرکت استرالیایی، ابراز داشت که با آغاز به کار کردن شرکت در پاکستان، دولت فدرال هرگونه تسهیلات کاری را فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است شرکت Fortisque Metals Group Limited یک رهبر جهانی در زمینه های آهن و صنعت، انرژی های تجدید پذیر و منابع است.   

ارسال نظر

 
1