خبر فوری

 
 
دیدار هیئت سرمایه گذاران خارجی به ریاست رئیس "همکاران استراتژیک اف آی ام" با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1069433115

20:25 1398/12/06


برچسب ها : FIM, سرمایه گذاری,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت سرمایه گذاران خارجی به ریاست میتووگی رئیس "همکاران استراتژیک FIM" در زمینه همکاری کامل و فراهم کردن تسهیلات برای سرمایه گذاران خارجی در پاکستان ابراز اطمینان کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت سرمایه گذاران خارجی به ریاست میتووگی رئیس "همکاران استراتژیک FIM" ضمن ابراز اطمینان از همکاری کامل و فراهم کردن تسهیلات برای سرمایه گذاران خارجی در پاکستان، گفت: پاکستان به یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاری طولانی مدت تبدیل شده است که توسط جامعه سرمایه گذاران جهانی هدایت می شود. وی افزود: سال گذشته از جهت ثبات اقتصادی ، سال چالش برانگیزی بود، اما پس از دستیابی به ثبات اقتصادی ، توجه مان را به سوی رشد اقتصاد اجتماعی متمرکز نموده ایم.

اعضای هیئت با تمجید از سیاست های دولت فدرال پاکستان برای جذب سرمایه گذاران خارجی، علاقه خود برای سرمایه گذاری طولانی مدت را ابراز داشته و گفتند: سرمایه گذاران خارجی در پاکستان انتظار بازده خوب از سرمایه گذاری خود را دارند. هیئت با تعریف از موضع "پاکستان دیجیتال" عمران خان، ابراز داشتند که پاکستان تحت رهبری شما گام در مسیر پیشرفت گذاشته است.   

ارسال نظر

 
1