خبر فوری

 
 

حیدر آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد به ریاست زبیو گراتو با هیئت اداره آبیاری و زهکشی  ایالت سند دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دکتر اشفاق احمد، حیدر شبیر، محمد اکاشا، عمر کوثر ملک، صدام قریشی و دیگر مسئولین اداره آبیاری و زهکشی  ایالت سند حضور داشتند.

سخنگوی اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند اعلام کرد: هیئت سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد قرار است زیر نظر صندوق آب و هوای سبز سازمان ملل یک پورتال وب ایجاد کند که اطلاعات مربوط به آبیاری، کشاورزی و آب و هوای پاکستان در آن جمع آوری شده و بصورت روزانه بروز شود.

پورتال وب مذکور می تواند اطلاعاتی در مورد شرایط آب و هوایی و آب موجود را به کشاورزان و مدیران اداره آبیاری ایالت سند ارائه کند تا بتوان حق آبه ها را بخوبی تقسیم کرد و فعالیت کشاورزان را تداوم بخشید.

طی این دیدار غلام مصطفی اوجن مدیر کل تحقیق و توسعه اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند، هیئت سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد را در مورد سیستم اطلاعات جغرافیایی که این سازمان اکنون با آن کار می کند، آگاه کرد.

محمد ابراهیم میمن کارشناس اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند نیز طی این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پورتال وب توسعه یافته، گفت که اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند یک پورتال وب طراحی کرده است که در آن وضعیت و آمار روزانه سدها، دستگاه های کنترل جریان آب در رودخانه ها و کنال ها، سدبند ها و کانال ها را نمایش داده می شود.

هیئت سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد نیز طی این دیدار با تمجید از پورتال وب طراحی شده توسط اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند، اعلام کرد که اداره آبیاری و زهکشی ایالت سند موانع یا مشکلات پیش آمده در توسعه پورتال وب، جمع آوری داده ها و اطلاعات و انتشار این اطلاعات برای عموم مردم را بصورت مکتوب برای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد ارسال کند تا این سازمان بتواند در این زمینه به این اداره کمک کند.

ارسال نظر

 
1