خبر فوری

 
 
دیدار هیئت زنان سازمان ملل متحد با وزیر مشاور دولت در امور دارایی و درآمد پاکستان
کد خبر :1672760499

10:10 1401/03/13


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و سازمان ملل متحد, دولت پاکستان, دولت فدرال پاکستان, زنان سازمان ملل متحد, وزیر مشاور در امور دارایی و درآمدها,

هیئت زنان سازمان ملل متحد به سرپرستی شرمیلا رسول روز جمعه با سرکار خانم دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت زنان سازمان ملل متحد به سرپرستی شرمیلا رسول روز جمعه با سرکار خانم دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت زنان سازمان ملل متحد در جریان این دیدار گزارش مختصری از پروژه 5 ساله اداره امور زنان سازمان ملل متحد در پاکستان را ارائه داد و اظهار داشت: سازمان زنان ملل متحد اقدامات مختلفی را در پاکستان برای استقلال بخشی به زنان در بخش های مختلف و توسعه عدالت شغلی را به کار بسته است.

وی اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های مختلفی پس از مشاوره با صاحبان قدرت در پاکستان تدوین شده است تا محیطی مساعد برای دختران و زنان جهت استفاده بهینه و کامل از ظرفیت های موجود ایجاد و راه اندازی شود.

دو طرف در این دیدار مسایل مربوط به توانمندسازی اقتصادی زنان در پاکستان مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در این دیدار گزارشی از طرح ها و فعالیت های سازمان زنان ملل متحد برای دسترسی بیشتر زنان پاکستان به بازارهای مالی و سرمایه به ویژه شرکت های کوچک و متوسط نیز ارائه شد.

رئیس هیئت زنان سازمان ملل متحد اظهار داشت: سازمان ملل متحد در حال تهیه گزارشی در خصوص وضعیت کلی زنان در پاکستان است که تا پایان سال جاری میلادی آماده خواهد شد.

وزیر مشاور دولت در امور دارایی و درآمدها نیز در این دیدار از نقش سازمان زنان ملل متحد در پاکستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1