خبر فوری

 
 
دیدار هیئت برنامه جهانی غذا با وزیر محیط زیست، تغییرات آب و هوا و توسعه سواحل سند در کراچی
کد خبر :632832125

15:49 1401/12/05


برچسب ها : ایالت سند, برنامه جهانی غذا, تغییرات اقلیمی, دیدار, سیل, وزیر ایالت سند, کراچی,

هیئتی از برنامه جهانی غذا طی سفر به کراچی با اسماعیل راهو وزیر محیط زیست، تغییرات آب و هوا و توسعه سواحل سند دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | هیئتی از برنامه جهانی غذا طی سفر به کراچی با اسماعیل راهو وزیر محیط زیست، تغییرات آب و هوا و توسعه سواحل سند دیدار و گفتگو کرد.

افرادی همچون راتی پالاکریشنان معاون کشوری برنامه جهانی غذا، پیتر هولتزبورگ و تیم برنامه جهانی غذا در اسلام آباد در هیئت برنامه جهانی غذا حضور داشتند.

در همین حال، اسماعیل راهو هیئت برنامه جهانی غذا را در جریان تغییرات اقلیمی، باران های موسمی، سیل و وضعیت دریا در کمربند ساحلی قرار داد و گفت: ایالت سند با مشکلات متعددی در ارتباط با تغییرات اقلیمی از جمله باران های موسمی، سیل، نفوذ دریایی به خط ساحلی مواجه است.

وی مهاجرت تعداد بسیاری از مردم از مناطق ساحلی را وجود چنین مشکلاتی عنوان کرد و افزود: ایالت سند از سال 2014 و 2015 با مشکلاتی همچون موج گرما و خشکسالی دست و پنجه نرم کرده و برنامه جهانی غذا تاکنون همکاری نزدیکی با ایالت سند داشته است.

اسماعیل راهو در پایان سخنانش با اشاره به وضعیت سیل در کشور به ویژه ایالت سند، بیان کرد: سیل اخیر بیشترین آسیب را به زنان و کودکان وارد نموده است.

در پایان این نشست، هیئت برنامه جهانی غذا خطاب به اسماعیل راهو وزیر محیط زیست، تغییرات آب و هوا و توسعه سواحل سند بیان کرد: پاکستان به ویژه ایالت سند به دلیل تغییرات اقلیمی متحمل آسیب های بسیاری شده و باران های طوفانی اخیر و سیل های ویرانگر خسارات جانی و مالی زیادی را به مردم سند وارد کرده است.

ارسال نظر

 
1