خبر فوری

 
 
دیدار هیئت بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا با مفتاح اسماعیل در اسلام آباد
کد خبر :1133988815

19:59 1401/06/18


برچسب ها : بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا, دیدار, مفتاح اسماعیل, هیئت اقتصادی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

سوپی تراونانتوم مدیر کل سرمایه گذاری در راس هیئت بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کر.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سوپی تراونانتوم مدیر کل سرمایه گذاری در راس هیئت بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد همچنین مقامات ارشد وزارت مالی نیز در این نشست شرکت به عمل آوردند.

مفتاح اسماعیل ضمن استقبال از هیئت بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا، در مورد خسارات ناشی از سیل اخیر و تاثیرات آن بر اقتصاد پاکستان توضیحاتی را ارائه کرد همچنین طرف مقابل را از اهداف درآمدی و توسعه ای که برای حفظ توسعه اقتصادی و زیرساختی تعیین شده است، مطلع ساخت.

در ادامه این نشست، سوپی تراونانتوم از سیاست های اقتصادی و اصلاحات دولت فعلی در خصوص توسعه اجتماعی مردم قدردانی به عمل آورد و بر نقش بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا در پروژه ها و سرمایه گذاری های توسعه زیربنایی تاکید کرد همچنین از افزایش کمک ها و حمایت های مالی این بانک به پاکستان اطمینان داد.

در پایان مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان بدلیل همکاری های بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا درخصوص کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل در پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1