خبر فوری

 
دیدار هیئت بانک جهانی با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور فقرزدایی و تامین اجتماعی
کد خبر :1853599988

19:35 1401/10/23


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, دستیار نخست وزیر پاکستان در امور فقرزدایی و تأمین اجتماعی, دیدار, فیصل کریم کندی,

لیر ارسادو در راس هیئت بانک جهانی با فیصل کریم کندی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور فقرزدایی و تامین اجتماعی در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | لیر ارسادو در راس هیئت بانک جهانی با فیصل کریم کندی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور فقرزدایی و تامین اجتماعی در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فیصل کریم کندی هیئت بانک جهانی را از برنامه های مختلف برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) مطلع ساخت و هیئت میهمان از سازوکار نوآورانه برنامه حمایت از درآمد بی نظیر برای اطمینان از شفافیت در ثبت نام و حمایت ار زنان شایسته قدردانی به عمل آورد.

هیئت بانک جهانی به BISP از حمایت همه جانبه خود جهت کاهش فقر در پاکستان و بررسی روند توزیع وجه نقد به ذینفعان و ثبت نام در دفتر ثبت پویا اطمینان حاصل نمود و. تمایل خود را برای بازدید از دفاتر صحرایی برنامه حمایت از درآمد بی نظیر ابراز کرد.

در ادامه این نشست، لیر ارسادو BISP را یک برنامه غیر کاملا غیر سیاسی عنوان کرد و گفت: بانک جهانی به پروژه حفاظت اجتماعی مقاوم در برابر بحران (CRISP)  برنامه حمایت از درآمد بی نظیر افتخار می کند.

در پایان این دیدار، فیصل کریم کندی هیئت بانک جهانی را از ابتکارات مهم برنامه حمایت از درآمد بی نظیر از جمله شروع نظرسنجی پویا، آزادسازی 55 میلیارد روپیه برای ذینفعان اسپانسری BISP، 13 میلیارد برای مشمولان بورسیه تحصیلی BISP، گنجاندن زنان ترنسجندر در برنامه حمایت بینظیر، ارائه بسته 70 میلیاردی برای ذینفعان BISP آسیب دیده از سیل اخیر و ثبت نام بیش از 8 هزار نفر که از برنامه BISP در دولت قبل حذف شدند آگاه و مطلع کرد.

ارسال نظر

 
1