خبر فوری

 
دیدار هیئتی به سرپرستی اسد محمود وزیر ارتباطات پاکستان با مدیر کل اتحادیه جهانی پست در سوئیس
کد خبر :240566095

17:31 1401/08/04


برچسب ها : اتحادیه جهانی پست, پاکستان و سوئیس, دیدار, وزیر ارتباطات پاکستان,

هیئتی به سرپرستی اسد محمود وزیر ارتباطات پاکستان در حاشیه اجلاس شورای اداری اتحادیه جهانی پست (UPU) با ماساهیکو میتوکی مدیر کل UPU در شهر برن کشور سوئیس دیدار و گفتگو کرد.


 

برن: به گزارش راز نیوز | هیئتی به سرپرستی اسد محمود وزیر ارتباطات پاکستان در حاشیه اجلاس شورای اداری اتحادیه جهانی پست (UPU) با ماساهیکو میتوکی مدیر کل UPU در شهر برن کشور سوئیس دیدار و گفتگو کرد. همچنین رانا حسن اختر مدیر کل پست و عامر شوکت، سفیر پاکستان در سوئیس این هیئت را همراهی کردند.

در این دیدار، ماساهیکو میتوکی مدیر کل اتحادیه جهانی پست از نقش پویای پاکستان در فعالیت های UPU قدردانی به عمل آورد؛ همچنین سبت به ویرانی های اخیر ناشی از سیل در پاکستان ابراز نگرانی کرد و افزود: پاکستان به عنوان یک کشور اولویت دار در برنامه توسعه منطقه ای (RDP) و برنامه زیرساخت های چندگانه (MIP) افزوده خواهد شد.

صندوق کیفیت خدمات و توسعه منطقه ای اتحادیه جهانی پست حمایت گسترده خود را در بازسازی زیرساخت های پستی پاکستان در مناطق سیل زده ارائه خواهد کرد.

در پایان این دیدار، هیئت پاکستانی عزم خود را جهت ایفای نقش خود در مدرن و هوشمند سازی اداره پست پاکستان مطابق با اتحادیه جهانی پست (UPU) ابراز کرد.

ارسال نظر

 
1