خبر فوری

 
 
دیدار هیئتی از صندوق اقدام اجتماعی تانزانیا با شازیا مری وزیر تامین اجتماعی پاکستان
کد خبر :1300909930

15:43 1401/09/12


برچسب ها : بینظیر, پاکستان و تانزانیا, دیدار, گفتگو, هیئت تانزانیا, وزیر فقرزدایی و تأمین اجتماعی پاکستان,

هیئتی از صندوق اقدام اجتماعی تانزانیا طی سفر به اسلام آباد با شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی از صندوق اقدام اجتماعی تانزانیا طی سفر به اسلام آباد با شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

هدف هیئت صندوق اقدام اجتماعی تانزانیا از سفر به پاکستان، بهره مندی از تجربیات برنامه های حمایت اجتماعی در پاکستان، به ویژه برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) عنوان گردید.

در این دیدار، شازیا مری هیئت صندوق اقدام اجتماعی تانزانیا را از برنامه های مختلف حمایت اجتماعی پاکستان مطلع ساخت و در همین حال، هیئت تانزانیایی عملکرد موفق و تاشیر گذار برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) را مورد ستایش قرار داد.

وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان بیان کرد: پاکستان تمام تلاش خود را در زمینه تامین اجتماعی تانزانیا در پیش خواهد گرفت و سفرهای دوجانبه منجر به تقویت در این زمینه خواهد شد.

وی در پایان این دیدار افزود: برنامه حمایت از درآمد بی نظیر در حال حاضر 8.5 میلیون نفر در پاکستان را تحت پوشش تامین تامین اجتماعی خود قرار داده است و دامنه ان تا سقف 10 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1