خبر فوری

 
دیدار هیئتی از شرکت فناوری اطلاعات دیجیتال اوشن با دکتر عارف علوی در اسلام آباد
کد خبر :23703749

18:15 1401/10/14


برچسب ها : اسلام آباد, دکتر عارف علوی, دیدار, فناوری اطلاعات, گفتگو,

هیئتی از شرکت فناوری اطلاعات دیجیتال اوشن به رهبری یانسی اسپرول مدیر اجرایی این شرکت با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی از شرکت فناوری اطلاعات دیجیتال اوشن به رهبری یانسی اسپرول مدیر اجرایی این شرکت با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی ضمن استقیال از هیئت شرکت دیجیتال اوشن بیان کرد: چشم انداز دولت پاکستان ایجاد محیطی مناسب برای توسعه و رشد فناوری دیجیتال است که شامل دعوت از سرمایه گذاران خارجی و تسهیل آنان در بخش فناوری اطلاعات می باشد.

وی افزود: ایجاد یک محیط فناوری اطلاعات یکپارچه و کاربردی در پاکستان مستلزم تعهد در سطوح فدرال و ایالتی، اتخاذ تصمیمات درست در زمان مناسب و اجرای سیاست ها و تصمیمات بر اساس جدول زمانی است.

دکتر عارف علوی بر ضرورت تشویق جوانان در فضای فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: صادرات فناوری اطلاعات پاکستان را می توان با ارائه مهارت حرفه ای توسط جوانان بهبود بخشید و تعداد زیادی از جوانان ما در حال حاضر در توسعه بخش فناوری اطلاعات مشارکت دارند.

وی در ادامه بر تمرکز دولت در بازنگری تظام آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: برای بر طرف نمودن نیازهای بازار کشور بایستی انتقال دانش، تکنیک ها و مهارت های بازار محور را به دانشجویان آموزش داد.

رئیس جمهور از سرمایه گذاری این شرکت در پاکستان با خرید یک شرکت فناوری اطلاعات به مبلغ 350 میلیون دلار قدردانی کرد.

در همین حال، یانسی اسپرول مدیر اجرایی شرکت دیجیتال اوشن، رئیس جمهور را در جریان وضعیت اقیانوس دیجیتال، استراتژی رشد، سرمایه گذاری های آینده و سه برابر شدن حجم تجارت در کراچی قرار داد.

ارسال نظر

 
1