خبر فوری

 

لاهور: به گزارش راز نیوز | هیئتی از سازمان های وابسته به سازمان ملل متحد با مونس الهی وزیر منابع آبی پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

جولین هارنیس نماینده دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در پاکستان، فلورنس رولی نماینده سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد در پاکستان و شاه ناصر خان رئیس دفتر هماهنگی سازمان ملل در پاکستان در این هیئت حضور داشتند. جودت ایاز معاون وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان نیز در این دیدار حضور داشت.

نماینده دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در پاکستان طی این دیدار وزیر منابع آبی را در مورد چارچوب همکاری توسعه پایدار سازمان ملل برای 2023- 2027 آگاه کرد.

وزیر منابع آبی پاکستان طی این دیدار گفت: تلاش های سازمان ملل برای احیای محیط زیست در پاکستان و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی در این کشور قابل ستایش می باشد.

وی افزود: پاکستان یک کشور پرجمعیت بوده و دارای بزرگترین سیستم آبیاری یکپارچه جهان می باشد. بخش زیادی از آب رودخانه ها برای آبیاری استفاده می شود. یکپارچگی محیطی این سیستم به ویژه محیط زیست نباید به خطر بیفتد.

وی همچنین از تلاش وزارت منابع آبی پاکستان و سازمان های وابسته به آن برای همکاری با سازمان ملل در این زمینه اطمینان داد.

وی همچنین گفت: وزارت منابع آبی پاکستان و سازمان های وابسته به آن از پیشنهادات مربوط به اجرای "طرح رودخانه زنده" کاملا حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1