خبر فوری

 
 
دیدار های طالبان با اپوزیسیون افغانستان
کد خبر :276085376

17:08 1397/11/16


برچسب ها : اپوزیسیون, افغانستان, پاکستان, دولت, روسیه, طالبان,

دور جدید دو روزه مذاکرات طالبان افغانستان با اتحاد اپوزیسیون افغانستان از امروز ( سه شنبه ) در روسیه آغاز شده است . رئیس جمهور پیشین افغانستان حامد کرزئی حزب اپوزیسیون را رهبری می کند .


 

به گزارش راز نیوز ، دور جدید دو روزه مذاکرات طالبان افغانستان با اتحاد اپوزیسیون افغانستان از امروز ( سه شنبه ) در روسیه آغاز شده است . رئیس جمهور پیشین افغانستان حامد کرزئی حزب اپوزیسیون را رهبری می کند .

گفتنی است مقامات طالبان افغانستان و اپوزیسیون افغانستان به منظور برقراری صلح در افغانستان امروز در هتل ریاست جمهوری روسیه دیدار و گفتوگو خواهند کرد . قابل ذکر است که گفته می شود این دیدار ها به منظور برقراری صلح در افغانستان انجام می شوند .

روسیه هرگونه وابستگی مقامات رسمی در این مذاکرات را رد کرده و گفته می شود که این مذاکرات توسط مهاجرین افغانستان در روسیه انجام شده است .

قابل ذکر است که سخنگوی دفتر سیاسی طالبان افغانستان در دوحه " سهیل شاهین " خبری مبنی بر این که هیئت طالبان به صدارت شیر محمد عباس ستانکزئی در این مذاکرات شرکت کرده است را تایید کرد . از طرفی فضل فضلی مشاور رئیس جمهور فعلی افغانستان طی بیانیه ای با انتقاد شدید از حزب اپوزیسیون افغانستان به دلیل دیدار آن با طالبان گفته است که این امر تنها برای افزایش قدرت توسط اپوزیسیون انجام شده است . وی افزود : حزب حاکم سابق افغانستان اکنون برای به دست گرفتن قدرت در حال مخالفت و نقض سیاست های دولت فعلی افغانستان است.

ارسال نظر

 
1