خبر فوری

 
 
دیدار های جداگانه ایلس ویلز با معاون وزیر امور خارجه و دستیار ویژه امور نخست وزیر پاکستان
کد خبر :90880545

20:24 1398/11/01


برچسب ها : اقتصاد, انرژی, پاکستان و آمریکا, نفت,

ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا، دیدارهای جداگانه ای با سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه و ندیم بابر دستیار ویژه در امور نفتی انجام داده است.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا، دیدارهای جداگانه ای با سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه و ندیم بابر دستیار ویژه در امور نفتی انجام داده است. خانم ایلس ویلز طی دیدار با سهیل محمود ، به گفتگو در رابطه با تعاملات دوجانبه، مشارکت اقتصادی و پیشرفت در زمینه ماموریت صلح افغانستان پرداخت. سهیل محمود در این بین عزم اسلام آباد درخصوص ادامه دادن به همکاری ها با آمریکا را ابراز داشت.
خانم ایلس ویلز پس از دیدار با سهیل، به دیدار و گفتگو با ندیم بابر پرداخت.


ندیم بابر ضمن بیان اینکه پاکستان می‌تواند از فناوری، تجربه و تخصص آمریکا در بخش انرژی بهره مند شود، از علاقه پاکستان برای تقویت سرمایه گذاری در این بخش گفت و افزود: برای افزایش سهم انرژی تجدید پذیر در میکس انرژی داخلی، کارهایی درحال انجام است و به منظور پاسخگویی به نیازهای انرژی داخلی، تلاش ها برای دستیابی به ذخایر نفت و گاز داخلی را افزایش داده ایم.
گفتنی است خانم ایلس ویلز در این میان ابراز داشت که همکاری های دوجانبه در بخش انرژی در آینده تقویت خواهند یافت و آمریکا برای تقویت بخش انرژی های تجدید پذیر، با اسلام آباد همکاری خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1