خبر فوری

 
 
دیدار هئیت های تجاری نروژ و کره با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :192459071

16:13 1397/11/09


برچسب ها : عمران خان, نروژ,

هیئت تجاری نروژ و کره با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار نمودند و نسبت به سرمایه گذاری در پاکستان اعلام آمادگی نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ARY، هیئت تجاری نروژ و کره با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار نمودند و نسبت به سرمایه گذاری در پاکستان اعلام آمادگی نمودند.

طبق جزئیات منتشر شده، هیئت تجاری از سرمایه گذاران خارجی پس از دیدار با عمران خان نسبت به سرمایه گذاری در پاکستان اعلام آمادگی نمودند و در خصوص فرصت های سرمایه گذاری و تسهیلات دولتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان پیش از این از چنین فرصت برای سرمایه گذاری برخوردار نبود، دولت در حال فراهم سازی امکانات و تسهیلات برای سرمایه گذاران خارجی است و مستقیما اقدامات صورت گرفته را تحت نظر دارد.

هیئت تجاری نروژ و کره تصمیم به سرمایه گذاری هرچه فوری در پاکستان گرفتند.

لازم بذکر است مارشل اسمات رئیس شرکت بین المللی کارگل با عمران خان نخست وزیر پاکستان در خصوص سرمایه گذاری دیدار و گفتگو نمود.

وی در این دیدار، جهت سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در پاکستان اعلام آمادگی کرد.

مارشل اسمات اظهار داشت: طی سه الی پنج سال آینده،  سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی،دامداری، دانه های روغنی و روغن های خوراکی صورت خواهد پذیرفت که باعث بهبود وضعیت اقتصاد و کارآفرینی خواهد شد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان با استقبال از تصمیم این شرکت بین المللی گفت: ما تمامی تسهیلات و امکانات لازم برای سرمایه گذاری شرکت کارگل را فراهم خواهیم نمود، تسهیل تمامی روند سرمایه گذاری نخستین اولویت دولت میباشد.

ارسال نظر

 
1