خبر فوری

 
 
دیدار نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) با دستگاه حاکم آمریکا و انگلیس
کد خبر :1067075391

14:54 1398/12/21


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و انگلیس, حزب مسلم لیگ نون, عمران خان, نخست وزیر, نواز شریف,

رانا ثناء الله رهبر ارشد حزب مسلم لیگ (ن) و وزیر اسبق قانون طی گفتگو با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال دیدار نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و نخست وزیر پیشین پاکستان با دستگاه حاکم آمریکا و انگلیس در 14 اسفند، گفت: این خبر را تکذیب نمی کنم، اما به دلیل عدم جواز از جانب حزب، قادر به گفتگو در این رابطه نیستم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رانا ثناء الله رهبر ارشد حزب مسلم لیگ (ن) و وزیر اسبق قانون طی گفتگو با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال دیدار نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و نخست وزیر پیشین پاکستان با دستگاه حاکم آمریکا و انگلیس در 14 اسفند، گفت: این خبر را تکذیب نمی کنم، اما به دلیل عدم جواز از جانب حزب، قادر به گفتگو در این رابطه نیستم. وی در ادامه ابراز داشت: شهباز شریف رهبر حزب مخالف و گروه در ماه جاری میلادی و نواز شریف پس از انجام عمل جراحی قلب به کشور باز خواهند گشت. PML-N تصمیم گرفته است که جزء هیچ دولت ملی نباشد، در عوض حزب خواهان انتخابات میان دوره ای است.

 

از طرفی صابر شاکر خبرنگار معروف پاکستانی در این رابطه مدعی شد که این دیدار برای برکناری عمران خان نخست وزیر فعلی از قدرت صورت گرفته و نواز شریف در دیدار خود با بازیکنان اصلی دستگاه حاکم آمریکا و انگلیس ضمن پیشنهادی بیان داشته است که با توجه به عدم همکاری کامل عمران خان با شما، ما می توانیم همکاری بهتری با شما داشته باشیم. نواز شریف با برکناری عمران خان، خدمات خود را در این راستا ارائه خواهد کرد. در گذشته تعدادی از پیام رسان ها من جمله حامد کرزئی رئیس جمهور پیشین افغانستان با نواز شریف دیدار کرده و وضعیت وی را عالی توصیف نمودند.

صابر شاکر افزود: حامد کرزئی بازیکن چه تیمی است و حامل پیام چه سیستمی بوده، همه می دانند. وی وابسته به لندن و واشنگتن است. همچنین واجد شمس الحسن ، ملیحه لودی و تعدادی سفید پوست نیز با نواز شریف دیدار داشتند. از خارج فشار اعمال می کنند، که احزاب PPP و PML-N هر دو در این فشار ها نقش دارند. اما عمران خان نیز در برخی از کشورهای اسلامی و غربی ارجحیت دارد، زیرا وی از پذیرفتن هر سخنی خودداری می ورزد، بنابراین نواز شریف با سوء استفاده از این رفتار نخست زیر فعلی، پیشنهاد داشتن همکاری بهتر را داده است.

ارسال نظر

 
1