خبر فوری

 
 
دیدار نمایندگان پارلمان اروپا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :626309495

16:36 1401/08/13


برچسب ها : اسلام آباد, پارلمان اروپا, دیدار, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, نماینده پارلمان اروپا, همکاری دوجانبه,

دو تن از نمایندگان پارلمان اروپا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در ساختمان مجلس شورای ملی دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دو تن از نمایندگان پارلمان اروپا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در ساختمان مجلس شورای ملی دیدار و گفتگو کردند و در این نشست، روابط مورد علاقه دوجانبه میان پاکستان و اروپا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راجا پرویز اشرف پس از استقبال از نمایندگان پارلمان اروپا، بر ضرورت تقویت روابط پارلمانی میان پاکستان و اروپا تاکید کرد و گفت: پاکستان برای روابط خود با اروپا اهمیت بسیاری قائل است و اتحادیه اروپا شریک مهمی برای ما در زمینه تجارت و سرمایه گذاری می باشد.

وی همچنین تغییرات محیطی را یک تهدید بزرگ جهانی توصیف کرد و افزود: برای مقابله با تغییرات محیطی به تلاش های مشترک نیاز است؛ پاکستان همواره مشتاق برقراری روابط مؤثر در زمینه های اجتماعی و اقتصادی با کشورهای منطقه می باشد و متاسفانه هویت پاکستان تحت تاثیر مطالب منفی و کذب قرار گرفته است.

راجا پرویز اشرف خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا اظهار کرد: مجلس ملی پاکستان قوانینی را برای تامین حقوق اولیه انسان ها در پاکستان وضع کرده است

وی در ادامه این نشست به موضوع خسارات برآمده ناشی از سیل در پاکستان پرداخت و گفت: کمک های ارسال شده از سوی اتحادیه اروپا قابل تقدیر است اما با این حال، قربانیان و آسیب دیدگان از سیل با مشکلات سنگینی دست و پنجه نرم می کنند.

در پایان این دیدار، نمایندگان پارلمان اروپا بر روند بازدید خود از پاکستان اشاره کردند و گفتند: پاکستان سرزمینی آرام و دارای مردمی مهمان نواز می باشد و پس از سفر به این کشور، تصور ما درمورد چهره پاکستان تغییر کرده است و قصد داریم پس از بازگشت به اروپا نقش خود را در زمینه برجسته سازی چهره اصلی این کشور ایفا کنیم.

ارسال نظر

 
1