خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نمایندگان ویژه کشورهای چین، روسیه و پاکستان امروز پنجشنبه با سهیل محمود معاونت وزرات امور خارجه پاکستان دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، یو ژیاونگ، ضمیر کابل اف و محمد صادق نماینده ویژه کشورهای چین، روسیه و پاکستان امروز پنجشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با سهیل محمود معاون وزارت امور خارجه پاکستان دیدار کردند.

صادق محمود در این دیدار با تمجید از اقدام نمایندگان ویژه سه کشور در سفر به افغانستان بر اهمیت همکاری های نزدیک میان سه کشور جهت دستیابی به اهداف مشترک توسعه و آبادانی افغانستان و برپایی ثبات و امنیت در این کشور تاکید ورزید.

معاونت وزارت امور خارجه پاکستان ابراز امیدواری نمود دولت جدید افغانستان به تلاش های خود برای برپایی امنیت و ثبات پایدار در این کشور ادامه خواهد داد.

وی با ابراز نگرانی در خصوص وضعیت اقتصادی افغانستان ابراز داشت: وضعیت بد اقتصادی می تواند به آغاز موج مراجعه مهاجران به کشورهای همسایه منجر گردد که نیازمند همکاری جامعه جهانی برای امداد رسانی فوری به افغانستان بر اساس ارزش های انسانی و ایجاد ثبات در اقتصاد این کشور است.

سهیل محمود در پایان بر عزم اسلام آباد برای تداوم همکاری ها در زمینه برپایی صلح و ثبات در افغانستان و تسهیل مسیر آبادانی و توسعه در این کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1