خبر فوری

 
دیدار نماینده کنگره آمریکا با دکتر عارف علوی در اسلام آباد
کد خبر :2089502622

16:26 1401/02/01


برچسب ها : اعضای کنگره آمریکا, پاکستان و آمریکا, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, گفتگو, هیئت کنگره آمریکا,

الهان عمر نماینده کنگره ایالات متحده آمریکا با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | الهان عمر نماینده کنگره ایالات متحده آمریکا با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی گفت: پاکستان برای روابط دیرینه خود با ایالات متحده ارزش قائل است و روابط سازنده میان دو کشور باعث ارتقای صلح و توسعه در منطقه خواهد شد.

وی  بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد و گفت: تبادلات دوجانبه باعث بهبود تفاهم بین دو کشور خواهد شد همچنین فناوری اطلاعات مهمترین بخش برای سرمایه گذاری در پاکستان است و تجار آمریکایی می توانند در این بخش سرمایه گذاری کنند.

وی بیان کرد: در هند جنایاتی توسط دولت مودی علیه اقلیت ها به ویژه مسلمانان انجام در حال انجام است هند در نسل کشی مسلمانان نقش دارد و حقوق بشر را بشدن نقض و پایمال کرده است.

رئیس جمهور در دیدار با نماینده کنگره آمریکا بر نقش پاکستان در خصوص پیشبرد صلح در منطقه و فداکاری های پاکستان در جنگ با تروریسم تاکید کرد.

در ادامه الهان عمر نماینده کنگره ایالات متحده آمریکا گفت: پتانسیل بسیار زیادی برای تقویت مضاعف روابط بین دو کشور وجود دارد؛ وی همچنین از نقش پاکستان در مقابله با اسلام هراسی به ویژه تصویب قطعنامه در این زمینه در سازمان ملل قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1