خبر فوری

 
 
دیدار نماینده پاکستانی الاصل مجلس اعیان انگلیس با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :163005307

11:26 1400/07/14


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, جامو و کشمیر, شاه محمود قریشی, مجلس اعیان بریتانیا, وزیر امور خارجه پاکستان, کشمیر هند,

لرد واجد خان نماینده پاکستانی الاصل مجلس اعیان انگلیس امروز چهارشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام آباد با شاه محمود قریشی دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| لرد واجد خان نماینده پاکستانی الاصل مجلس اعیان انگلیس امروز چهارشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام آباد با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و لندن و گسترش سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تاکید بر عزم اسلام آباد برای تقویت بیش از پیش روابط خود با بریتانیا در زمینه های اقتصادی، تجاری و سیاسی خاطرنشان کرد: پاکستان و بریتانیا دارای روابط عمیق و همه جانبه می باشند.

وی با اشاره به دیدار اخیر با همتای بریتانیایی خود اظهار داشت: در سفر اخیر خود به بریتانیا فرصت دیدار با الیزابت تراس را یافتم، در این دیدار وی را از تحولات افغانستان و همچنین اقدامات ارتش هند در نقض گسترده و صریح حقوق بشر در منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل این کشور آگاه ساختم.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: تلاش ها و اقدامات نمایندگان پاکستانی الاصل پارلمان بریتانیا در طرح مسئله کشمیر در صحن علنی این پارلمان قابل تقدیر است.

لرد واجد خان نماینده پاکستانی الاصل مجلس اعیان بریتانیا نیز در این دیدار از دیدار و رایزنی های صورت گرفته شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه انگلیس و دیگر نمایندگان پارلمان بریتانیا در جریان سفر اخیر وی به بریتانیا تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1