خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه کره جنوبی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1098037440

12:22 1400/11/22


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, سازمان بین المللی کار, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

خانم کانگ کیونگ وا نماینده ویژه کره جنوبی، وزیر امور خارجه اسبق و کاندیدای مدیر کلی سازمان بین المللی کار با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم کانگ کیونگ وا نماینده ویژه کره جنوبی، وزیر امور خارجه اسبق و کاندیدای مدیر کلی سازمان بین المللی کار با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: تجارب شما به عنوان یک دیپلمات برجسته، وزیر خارجه اسبق و سیاست مدار سرشناس بسیار چشمگیر است، شما به عنوان یک نامزد زن با تجربه از منطقه آسیا و اقیانوسیه، کاندید قوی برای تصاحب ریاست سازمان بین المللی کار هستید.

وی افزود: اظهار نظر شما در خصوص اولویت ها و دیدگاه های شما در نشست عمومی ماه گذشته در ژنو قابل ستایش است، شیوع ویروس کووید-19 به صورت چشمگیری اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار داده است و همزمان کارگران، کارمندان و کارفرمایان نیز دچار آسیب ناشی از شیوع این ویروس شده اند.

وزیر امور خارجه پاکستان خاطرنشان کرد: تامین مالی مناسب برای توسعه و تداوم واکسیناسیون می تواند به نجات اقتصاد کشورها کمک نماید، پاکستان به عنوان یک عضو هیئت حاکمه سازمان بین المللی کار حمایت های خود از این اولویت های جهانی را تداوم خواهد بخشید.

وی تصریح کرد: ما از مدیر کل آتی سازمان بین المللی کار خواهان ایفای نقش موثر برای تامین مالی توسعه کشورها، کاهش بدهی ها، برابری در توزیع واکسن، ایجاد یک ساختار مالی جهانی عادلانه و مبارزه با نابرابری های اجتماعی و اقتصادی هستیم.

خانم کانگ کیونگ وا نماینده ویژه کره جنوبی و وزیر امور خارجه اسبق این کشور نیز طی سخنانی از وزیر امور خارجه پاکستان برای حمایت ها و تعریف و تمجید وی، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

 
1