خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر با فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :1068977428

10:18 1400/12/05


برچسب ها : اتحادیه اروپا, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پاکستان و اتحادیه اروپا, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, نماینده ویژه حقوق بشر اتحادیه اروپا,

ایمون گیلمور نماینده ویژه حقوق بشر اتحادیه اروپا روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی مرکزی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ایمون گیلمور نماینده ویژه حقوق بشر اتحادیه اروپا روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی مرکزی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار کرد.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی به ویژه وضعیت حقوق بشر در افغانستان و همچنین مناسبات دوجانبه میان پاکستان و اتحادیه اروپا به بحث و رایزنی پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت خاصی برای روابط خود با اتحادیه اروپا قائل است و ما مصمم به توسعه روابط خود در تمامی زمینه ها با اتحادیه اروپا هستیم.

ایمون گیلمور نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر نیز در این دیدار از تلاش های مخلصانه پاکستان در برپایی ثبات و امنیت در منطقه تمجید و بر عزم خود برای ایفای نقش در جهت توسعه بیش از پیش روابط و افزایش سطح تعاملات میان پاکستان و اتحادیه اروپا تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1