خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1941390444

16:18 1401/04/14


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, خانه فرمانداری, دولت محلی ایالت پنجاب, فرماندار ایالت پنجاب, لاهور, محمد بلیغ الرحمن, نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری,

دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری در ادامه دیدار با مقامات پاکستان در جریان سفر به این کشور با بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری در ادامه دیدار با مقامات پاکستان در جریان سفر به این کشور با بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دلاور سید در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گسترده موجود برای ارتقای همکاری‌های تجاری و افزایش سرمایه گذاری میان پاکستان و آمریکا ابراز داشت: شرکت‌های آمریکایی خواهان حضور و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف پاکستان از جمله در زمینه فناوری هستند.

بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و آمریکا اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای به روابط خود با پاکستان می‌دهد، سرمایه گذاران آمریکایی از فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در پاکستان برخوردار هستند، همکاری‌ها در زمینه سرمایه گذاری باید بیش از پیش گسترش یابد.

ارسال نظر

 
1