خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری با رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب
کد خبر :1100302958

15:39 1401/04/14


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, چودری پرویز الهی, رئیس مجلس ایالتی پنجاب, سفارت آمریکا, لاهور, نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری, کنسولگری آمریکا,

دلاور سید نماینده ویژه امریکا در امور تجاری که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد، روز گذشته با چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب دیدار کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| دلاور سید نماینده ویژه امریکا در امور تجاری که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد، روز گذشته با چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار موضوعات مشترک مورد علاقه و مناسبات دوجانبه پاکستان و آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب در این دیدار بر لزوم تبادل هیئت‌های عالی رتبه تجاری و مردمی میان دو کشور برای گسترش روابط و تقویت مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: همکاری‌های پاکستان و آمریکا به هفتاد و پنجمین سال خود می‌رسد، آمریکا بزرگ‌ترین بازار صادراتی پاکستان به شمار می‌رود و همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلفی همچون تجارت، سرمایه‌گذاری، آموزش، انرژی و بهداشت و درمان باید بیش‌ازپیش مستحکم گردد.

دلاور سید نماینده ویژه آمریکا نیز در این دیدار بر عزم خود برای تقویت مناسبات دوستانه و ارتقای سطح همکاری‌ها میان دو کشور پاکستان و آمریکا تأکید ورزید و افزود: آمریکا مصمم به توسعه روابط و گسترش سطح همکاری‌های دوجانبه با پاکستان است.

در این دیدار خانم گایا رهبر سیاست منطقه‌ای برای شرکت مالی توسعه بین‌المللی ایالات متحده، کاتلین گابلیسکو، رئیس امور سیاسی و اقتصادی کنسولگری آمریکا در لاهور، صدف سعد، کارشناس سیاسی و اقتصادی کنسولگری آمریکا نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

 
1