خبر فوری

 
 
دیدار نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد با دکتر عایشه غوث پاشا در اسلام آباد
کد خبر :257011883

17:11 1401/02/23


برچسب ها : اسلام آباد, برنامه توسعه سازمان ملل متحد, دیدار, سرمایه گذاری, عایشه غوث پاشا, گفتگو, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

کانت اوستبی، نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد با دکتر عایشه غوث پاشا وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کانت اوستبی، نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد با دکتر عایشه غوث پاشا وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، کانت اوستبی خطاب به وزیر دارایی و درآمد در مورد کارنامه برنامه توسعه سازمان ملل متحد توضیحاتی ارائه داد. همچنین نتایج این گزارش را در مورد مزایای سرمایه گذاری خصوصی برای توسعه پایدار پاکستان به اشتراک گذاشت.

در این گزارش آمده است که طی سه سال آینده پاکستان شریک استراتژیک یک پروژه سرمایه گذاری بین المللی 2 میلیاردی جهانی خواهد بود.

وی پیشنهاد اعطای وام 100 میلیون دلاری به پاکستان را فرصتی برای سرمایه گذاری خصوصی در زمینه های محیط پاک و سبز، حمل و نقل و لجستیک، فناوری و ارتباطات، بهداشت و آموزش توصیف کرد.

در ادامه، دکتر عایشه غوث پاشا از نقش مهم برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) به عنوان یک شریک توسعه در دستیابی به اهداف توسعه پایدار قدردانی و بر تعهد دولت پاکستان به موفقیت در برنامه توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: برنامه توسعه پایدار، مردم پاکستان را از پیشرفت در زمینه های مختلف تضمین کردند.

وی افزود: منابع مالی کشورهای در حال توسعه به منظور تخصیص منابع کافی برای توسعه پایدار در پی شیووع ویروس کرونا و افزایش قیمت کالاها کاهش یافته است همچنین برنامه توسعه پایدار در زمینه های اولویت دار مانند برابری جنسیتی، برنامه ریزی جمعیت، آموزش، تغذیه و آب سود خواهد برد.

وی به بخش خصوصی از حمایت کامل وزارت دارایی از تسهیلات توسعه پروژه توسعه پایدار اطمینان داد همچنین فعالیت های صورت گرفته توسط UNDP در زمینه سرمایه گذاری توسعه پایدار برای پاکستان را ستود و برنامه توسعه سازمان ملل متحد را تشویق کرد تا آن را در اسرع وقت تکمیل کند.

ارسال نظر

 
1