خبر فوری

 
 
دیدار نماینده صندوق بین المللی پول با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :55361354

09:42 1398/01/07


برچسب ها : اسد عمر, صندوق بین المللی پول, وزیر خزانه داری پاکستان,

نماینده صندوق بین المللی پول(IMF) با وزیر خزانه داری دولت پاکستان دیدار و در خصوص امور مختلف از جمله سیاست های ارزی و اصلاحات مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، نماینده صندوق بین المللی پول(IMF) با وزیر خزانه داری دولت پاکستان دیدار و در خصوص امور مختلف از جمله سیاست های ارزی و اصلاحات مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت خزانه داری پاکستان، ارنیستو رامریز ریگو نماینده صندوق بین المللی پول و اسد عمر وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار درباره اصلاحات ساختاری، مالی، کنترل و بخش انرژی به رایزنی پرداختند.

اسد عمر در این دیدار رامریز ریگو را اقدامات صورت گرفته از سوی دولت پاکستان بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور آگاه نمود و افزود: دولت پاکستان اصلاحات ساختاری و اقدامات اقتصادی مختلفی را انجام داده است که نتایج این اقدامات به زودی قابل مشاهده خواهد بود.

وی اظهار داشت: دولت به منظور بهبود عدم توازن در بخش اقتصاد خرد به تلاش های خود ادامه خواهد داد و اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

رامریز ریگو علاوه بر این با عبدالرزاق داوود معاون بازرگانی نخست وزیر پاکستان نیز دیدار نمود.

عبدالرزاق داوود در این دیدار اظهار داشت: دولت برای توسعه تجارت و صنعت اصلاحات اقتصادی مختلفی را انجام داده است، برای نخستین مرتبه در تاریخ کشور «سیاست تعرفه ملی» ارائه خواهد شد که بر اساس آن اقتصاد پاکستان بهبود خواهد یافت.

رامریز ریگو نماینده صندوق بین المللی پول نیز در این دیدار اظهار داشت: اصلاحات اقتصادی پاکستان اقدام بسیار خوبی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و اقتصاد پاکستان رو به بهبودی گراید.

لازم به ذکر است اسد عمر وزیر خزانه داری پاکستان دو روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: توافقنامه دریافت بسته کمک مالی از صندوق بین المللی پول به زودی نهایی خواهد شد.

وی گفت: موضع پاکستان در مذاکرات با صندوق بین المللی پول تغییر نکرده است، اما صندوق بین المللی پول به تجدید نظر در مواضع خود پرداخته است که بر اساس آن اختلاف نظر میان دو طرف کاهش یافته است.

اسد عمر ادامه داد: پس از گفتگوی مفصل با نماینده صندوق بین المللی پول، توافقنامه مورد نظر نهایی خواهد شد و تاکنون میزان مبلغ دریافتی از صندوق بین المللی پول تعیین نگردیده است و این موضوع پس از گفتگو و رایزنی تصمیم گیری خواهد شد. 

ارسال نظر

 
1