خبر فوری

 
 
دیدار نماینده اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :222346963

19:37 1399/02/31


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان، در خصوص ویروس کرونا، اثرات منفی آن و نحوه مبارزه با این تاثیرات به طور مفصل به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان، در خصوص ویروس کرونا، اثرات منفی آن و نحوه مبارزه با این تاثیرات به طور مفصل به گفتگو پرداخت.

شاه محمود قریشی ضمن ابراز تاسف از ضایعه شهروندان اروپایی در پی ابتلا به کرونا، از سوی ملت و دولت پاکستان ابراز همبستگی کرد و گفت: کرونا، جهان را به کنترل خود در آورده است، ضروری است تا برای مبارزه با این بیماری همه گیر، تلاش های مشترک انجام شود، پاکستان با وجود محدود بودن منابع خود، مبلغ 8 میلیارد روپیه را مختص به قربانیان بیماری قرار داده است. وی در ادامه، با ابراز خرسندی از روابط دو طرفه میان پاکستان و اتحادیه اروپا، کمک های به موقع اتحادیه اروپا در قبال پاکستان برای مبارزه با کرونا را مورد ستایش قرار داد. وزیر امور خارجه پاکستان، افزود: اتحادیه اروپا بر مبنای پرچم دار حقوق بشر، مسئله منع رفت و آمد، حکومت نظامی و جنایات جاری در کشمیر اشغالی را مورد بررسی قرار دهد و اتحادیه اروپا به همراه بین الملل برای پایان دادن به جنایات هند علیه مردم مظلوم کشمیر، بر دولت هند فشار آورند .

سفیر اتحادیه اروپا نیز با قدردانی از اقدامات پاکستان در زمینه مبارزه با کرونا، جزئیاتی از کمک های ارائه شده توسط اتحادیه اروپا را ابلاغ کرد.

ارسال نظر

 
1