خبر فوری

 
 
دیدار نخست وزیر پاکستان با کمیساریای عالی انگلیس
کد خبر :2006270204

11:48 1401/06/19


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پنجاب, دیدار, شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کریستین ترنر, کمیساریای عالی انگلیس,

نخست وزیر پاکستان برای تسلیت گفتن درگذشت ملکه انگلیس به کمیسیون عالی انگلیس رفت و با کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نخست وزیر پاکستان برای تسلیت گفتن درگذشت ملکه انگلیس به کمیسیون عالی انگلیس رفت و با کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس دیدار کرد. وی طی این دیدار از جانب دولت و مردم پاکستان درگذشت ملکه انگلیس را تسلیت گفت.

وی طی این دیدار به ملکه فقید انگلیس برای خدماتی که در طول زنگی خود انجام داد، ادای احترام کرد. وی همچنین پیام تسلیت خود را در دفتر یادبود کمیسیون عالی انگلیس مکتوب و آن را امضا کرد.

طی این دیدار کمیساریای عالی انگلیس به همراه دیگر کارکنان این کمیسیون از نخست وزیر پاکستان استقبال کردند. مریم اورنگزیب وزیر اطلاعات و نشریات پاکستان نیز نخست وزیر این کشور را همراهی می کرد.

نخست وزیر پاکستان پیش از این دیدار به لیز تراس نخست وزیر انگلیس نامه نوشت و در آن به خاندان سلطنتی و مردم انگلیس تسلیت گفت. وی در این نامه نوشت که ملکه الیزابت علاوه بر خدماتی که برای مردم انجام داد، نماد اتحاد و برادری بود.

ارسال نظر

 
1