خبر فوری

 
 
دیدار نخست وزیر پاکستان با سرمایه گذاران ژاپنی در اسلام آباد
کد خبر :2122992502

16:36 1401/03/16


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سرمایه گذار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در روز دوشنبه با سرمایه گذاران ژاپنی در اسلام آباد دیدار کرد و گفت: پیشرفت ژاپن پس از جنگ جهانی اول قابل ستایش است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در روز دوشنبه با سرمایه گذاران ژاپنی در اسلام آباد دیدار کرد و گفت: پیشرفت ژاپن پس از جنگ جهانی اول قابل ستایش است.

وی افزود: ملت ژاپن با سخت کوشی و فداکاری پیشرفت کرده همچنین از استاندارد بالای شیوه های تجاری مردم ژاپن آگاه هستم و ژاپن همیشه از پاکستان فراتر از وابستگی سیاسی حمایت کرده است.

ژاپن یکی از دوستان نزدیک پاکستان به حساب می آید.تا دهه 90 شرکت های ژاپنی زیادی در پاکستان فعالیت می کردند.

شهباز شریف در ادامه بیان کرد: ژاپن یکی از دوستان نزدیک پاکستان به حساب می آید و تا دهه 90 شرکت های ژاپنی زیادی در پاکستان فعالیت می کردند همچنین بنده مذاکرات مثبتی با شرکت سوزوکی داشتم بطوری که صنعت خودرو در پاکستان زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم کرده است.

ژاپن از پروژه های بزرگ در پاکستان حمایت کرده و در هفت دهه گذشته مبلغ قابل توجهی به مقدار 13 میلیارد دلار به پاکستان ارائه کرده است. در پایان، نخست وزیر پاکستان بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و ژاپن تاکید کرد و گفت: موانع پیشبرد تجارت میان دو کشور برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1