خبر فوری

 
 
دیدار نخست وزیر پاکستان با رئیس جمهور آمریکا
کد خبر :574863322

15:16 1401/07/01


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و سازمان ملل متحد, جو بایدن, حنا ربانی, دیدار, رئیس جمهور آمریکا, شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نیویورک, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

نخست وزیر پاکستان طی ضیافت شام برای مقامات کشورهای مختلف جهان که به میزبانی رئیس جمهور آمریکا برگزار شد با وی بطور مختصر دیدار کرد.

وزیر مشاور دولت پاکستان برای امور خارجه اعلام کرد که دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله ساخت و ساز و آینده بحث و گفتگو کردند.

وی گفت که روابط پاکستان و آمریکا بر پایه های مستحکم آغاز شده است و ما عجله ای در این مورد نداریم. مقامات کشورهای خارجی برای مردم پاکستان، حسن نیت و همدردی خود را ابراز کرده اند. اکنون باید این ابراز همدردی و حسن نیت باید به کمک کشورهای خارجی برای عبور پاکستان از بحران ناشی از سیل و چیزی ملموس برای بازسازی کشور تبدیل شود.

ارسال نظر

 
1