خبر فوری

 
 
دیدار نخست وزیر پاکستان با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی
کد خبر :2035528870

12:40 1400/09/29


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اسلامی, اسلام آباد, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, پنجاب, حسین ابراهیم طه, دبیر کل سازمان همکاری اسلامی, دیدار, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با حسین ابراهیم طه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار و گفتگو کرد. دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | عمران خان نخست وزیر پاکستان با حسین ابراهیم طه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار و گفتگو کرد. دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

نخست وزیر پاکستان طی این دیدار به دبیر کل سازمان همکاری اسلامی برای اولین سفر به پاکستان خیر مقدم گفته و از وی برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرا تشکر کرد. وی همچنین از تلاش های سازمان همکاری اسلامی برای ایجاد امنیت و ثبات در افغانستان تمجید کرد.

وی همچنین بر اهمیت ارسال کمک های بشر دوستانه به مردم نیازمند افغانستان و مذاکرات اقتصادی توسط جامعه بین المللی برای آن تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به چالش اسلام هراسی برای مسلمانان در جهان، پیشنهاد داد که سازمان همکاری اسلامی مسئولیت آگاه سازی مردم جهان از ارادت و محبت مسلمانان به پیامبر اسلام (ص) را بر عهده بگیرد.

وی همچنین با ابراز نگرانی عمیق از نقض حقوق بشر در ایالت جامو و کشمیر توسط هند، از حمایت همه جانبه سازمان همکاری اسلامی از مردم کشمیر تمجید کرده و از دبیر کل سازمان همکاری اسلامی خواست که پشتیبانی خود را از مردم کشمیر مطابق با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ادامه دهد.

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی نیز طی این دیدار از دعوت به نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی که به ریاست نخست وزیر پاکستان برگزار شد، تشکر کرده و از مهمان نوازی مردم پاکستان در طول اقامت خود تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1