خبر فوری

 
 
دیدار نایب رئیس کمیسیون نظامی مرکزی چین با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :862699245

12:37 1398/06/06


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس جمهور پاکستان, عارف علوی, کمیسیون نظامی مرکزی چین,

ژنرال ژو کلیانگ نایب رئیس کمیسیون نظامی مرکزی چین در ادامه دیدارهای خود با مقامات بلندپایه پاکستان، در صدر هیئت بلندپایه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور در دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز ژنرال ژو کلیانگ نایب رئیس کمیسیون نظامی مرکزی چین در ادامه دیدارهای خود با مقامات بلندپایه پاکستان، در صدر هیئت بلندپایه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور در دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده دکتر عارف علوی در این دیدار با ابراز نگرانی شدید در خصوص اوضاع کشمیر گفت: اقدامات فاشیست و یکجانبه گرایانه دولت هند باعث به خطر افتادن ثبات منطقه و امنیت جهانی شده است، سازمان های مختلف بین المللی مدافع حقوق بشر، نسبت به نقض صریح قوانین بین المللی ابراز نگرانی کرده اند، وضعیت کشمیر روز به روز به در حال وخیم شدن است و جامعه جهانی باید جنایت های هند را مورد پیگرد قرار دهد.

رئیس جمهور پاکستان خاطرنشان کرد: اقدامات هند در منطقه کشمیر و جنایت علیه مردم این منطقه، تمام دنیا را به لرزه درآورده است، امروز اقلیت های مذهبی در وضعیت ناامنی حضور دارند، رهبران افراط گرای هندو این نکته را به جهانیان ثابت نموده اند که آنان تنها لباس جمهوریت و آزادی را به تن دارند، کشورهای دنیا باید نسبت به جنایت های ارتش هند و افراط گرایان هندو در منطقه کشمیر وارد عمل شوند.

وی افزود: من معترف به حمایت های بی دریغ چین از پاکستان در زمینه های مختلف هستم و قدردان حمایت های چین در عرصه بین المللی به ویژه حمایت از مواضع پاکستان در شورای امنیت سازمان ملل هستم.

 

ارسال نظر

 
1