خبر فوری

 
دیدار مهم هیئت متخصصان اقتصادی امارات با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1773027974

10:51 1401/02/13


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سرمایه گذاری, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, هیئت اقتصادی, ولیعهد ابوظبی, ولیعهد امارات متحده عربی,

درپی سفر شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به امارات متحده عربی، هیئت اقتصادی اماراتی روز سه شنبه 13 اردیبهشت طی سفر مهمی به اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| درپی سفر شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به امارات متحده عربی، هیئت اقتصادی اماراتی روز سه شنبه 13 اردیبهشت طی سفر مهمی به اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

براساس اعلامیه منتشر شده توسط روابط عمومی دفتر نخست وزیری، پاکستان و امارات متحده عربی در زمینه تعمیق و تقویت همکاری های اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله تجارت، انرژی، زیرساخت و بنزین توافق کرده اند.

شهباز شریف طی گفتگو با هیئت اقتصادی امارات، ضمن برجسته سازی اهمیت روابط با این کشور برای پاکستان، خاطر نشان ساخت که پاکستان برای روابط خود با امارات متحده عربی اهمیت ویژه ای قائل است و دولت پاکستان خواستار رساندن مناسبات دوجانبه از جمله در زمینه اقتصادی به قله های جدید است. وی افزود: سفر هیئت اقتصادی امارات به پاکستان آن هم در ایام تعطیلات عید فطر، تجلی علاقه عمیق دولت امارات برای سرمایه گذاری در پاکستان می باشد، و پاکستان از این عملکرد برادرانه از امارات تشکر می کند. ما از علاقه شدید برادران اماراتی به سرمایه گذاری قابل توجه در پاکستان استقبال می کنیم.

در پایان این دیدار، دوطرف توافق کردند تا برای اجرای تصمیمات رهبری دوکشور در زمینه سرمایه گذاری و تجارت، روابط نزدیک را حفظ کنند.

ارسال نظر

 
1