خبر فوری

 
 
دیدار مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان با رئیس مجلس ایالت پنجاب
کد خبر :1012905745

10:56 1400/10/25


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, پنجاب, چودری پرویز الهی, دیدار, رئیس مجلس ایالتی پنجاب, لاهور, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان,

جولیان هارنس مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان با چودری پرویز الهی رئیس مجلس ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | جولیان هارنس مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان با چودری پرویز الهی رئیس مجلس ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار طرف ها در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

شاه ناصر خان رئیس دفتر هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد، جودت ایاز معاون وزیر تغیرات آب و هوایی، عامر ارشاد و دکتر فزلدانبیل نمایندگان سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد، شفیع محمد خان عضو هیئت رئیسه مجلس ایالت پنجاب و محمد خان بتی و عنایت الله لک اعضای مجلس ایالتی پنجاب نیز طی این دیدار حضور داشتند.  

رئیس مجلس ایالت پنجاب طی این دیدار گفت: پاکستان در حال عبور از آثار تغییرات آب و هوایی بوده و تامین آب آشامیدنی سالم در تمام پاکستان از جمله ایالت پنجاب یک مسئله مهم می باشد باید برای این امر باید برای آب های آلوده کارخانه های فیلتراسیون و فاضلاب های صنعتی، کارخانه های تصفیه آب احداث شود.

وی افزود: شهر لاهور به دلیل افزایش بالای آلودگی هوا و دود تبدیل به یکی از آلوده ترین شهرهای دنیا شده است. ما در تلاش هستیم که با کنترل دود بتوانیم جلوی افزایش بیشتر آلودگی هوا را بگیریم.

مقیم و هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان نیز طی این دیدار گفت: تیم سازمان ملل در پاکستان با هماهنگی بالا با حکومت های ایالتی پاکستان برای دستیابی به ماموریت های سازمان ملل تلاش می کند.

ارسال نظر

 
1