خبر فوری

 
 
دیدار مقامات عالی ایالت بلوچستان با سفیر چین
کد خبر :1891584547

11:36 1401/05/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, پنجاب, دیدار, سفیر چین, عبد الغفور حیدری, معاون دبیرکل جمعیت علمای اسلام, مقامات عالی, مقامات عالی ایالت بلوچستان, نونگ رونگ,

برخی از مقامات عالی بلوچستان از جمله عبدالغفور حیدری معاون دبیرکل جمعیت علمای اسلام با نونگ رونگ سفیر چین دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | برخی از مقامات عالی بلوچستان از جمله عبدالغفور حیدری معاون دبیرکل جمعیت علمای اسلام با نونگ رونگ سفیر چین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر عبدالمالک بلوچ وزیر ارشد اسبق ایالت بلوچستان، قاسم سوری، ثناء الله بلوچ عضو مجلس ایالت بلوچستان، ملک عنایت الله کانسی و غیره نیز حضور داشتند.

معاون دبیرکل جمعیت علمای اسلام طی این دیدار سفیر چین را در مورد مشکلات ایالت بلوچستان آگاه کرد و گفت که تکمیل پروژه سی پک برای توسعه ایالت بلوچستان در حال حاضر مهم ترین مسئله است.

وی افزود: لازم است روابط برادرانه پاکستان و چین تقویت شود؛ سرمایه گذاری چین موجب ایجاد شغل برای جوانان در بلوچستان خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از وقوع سیل در ایالت بلوچستان و خسارات شدیدی که به این ایالت وارد شد، دولت پاکستان در حال تلاش برای پیشرفت و شکوفایی ایالت بلوچستان می باشد و برای تحقق این امر پروژه های مختلفی را آغاز کرده است.

علاوه بر این کار احداث خط لوله آب به منظور تامین آب شرب مردم بلوچستان آغاز شده و قرار است پنل های خورشیدی بصورت بلاعوض به مردم بلوچستان اهدا شود تا آن ها بتوانند برق رایگان دریافت کنند.

ارسال نظر

 
1