خبر فوری

 
دیدار معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1935454649

10:26 1401/03/27


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و سازمان ملل متحد, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان,

کلیتی کلیمنتس معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کلیتی کلیمنتس معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار موضوعاتی همچون حمایت از پناهندگان افغان و ارائه کمک‌های بشر دوستانه و اقتصادی به مردم افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در بر اهمیت همکاری جامعه جهانی برای ارسال کمک‌های مالی بشردوستانه به مردم افغانستان و حمایت از پناهندگان افغان تاکید ورزید و افزود: بروز حوادث جدید و بحران‌های انسانی در دنیا نباید باعث برهم‌خوردن توجه جامعه جهانی به نیازهای اساسی مردم افغانستان گردد.

وی از اقدامات متمادی امور پناهندگان سازمان ملل متحد و کمک‌های این نهاد به میلیون‌ها پناهنده افغان تمجید نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه اظهارات خود بر لزوم بازگشت پایدار پناهندگان و نیاز به حمایت مالی مناسب، منظم و دائمی جامعه بین‌الملل از کشورهای میزبان تاکید کرد.

معاون کمیساریای عالی سازمان ملل متحد نیز از میزبانی عالی پاکستان از میلیون‌ها پناه‌جوی افغان در طول دهه‌های گذشته تقدیر نمود.

در این دیدار دو طرف نسبت به تداوم همکاری در جهت دستیابی به راهکار پایدار برای بازگشت محترمانه و مناسب مهاجران افغان و ارائه کمک‌های لازم به این پناهندگان توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1