خبر فوری

 
 
دیدار معاون وزیر امور مذهبی پاکستان با معاون وزیر حج و عمره عربستان
کد خبر :895071176

15:27 1401/01/03


برچسب ها : پاکستان و عربستان, دیدار, سردار اعجاز خان جعفر, معاون وزیر امور مذهبی پاکستان, معاون وزیر حج و عمره عربستان, مکه,

سردار اعجاز خان جعفر به همراه هیئتی با عبد الفتاح مشاط معاون وزیر حج و عمره عربستان دیدار و گفتگو کرد.


مکه: به گزارش راز نیوز | سردار اعجاز خان جعفر به همراه هیئتی با عبد الفتاح مشاط معاون وزیر حج و عمره عربستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار ابرار میرزا رئیس سازمان حج پاکستان، ساجد نظوری اسدی معاون وی و نمایندگان شرکت های خصوصی حج در پاکستان نیز حضور داشتند.

دو طرف طی این دیدار در مورد صدور سهمیه حج برای پاکستان و ترتیبات و پروتوکول های حج بحث و تبادل نظر کردند.

معاون وزیر حج و عمره عربستان طی این دیدار گفت که عربستان صدور سهمیه حج برای هر کشور و نحوه ترتیبات و پروتوکول های حج را بزودی اعلام خواهد کرد. با این حال وزارت خانه های کشورهای مبروطه با امکانات محدود، معقول یا کامل برای مراسم حج آماده شوند.

معاون وزیر امور مذهبی پاکستان طی این دیدار خواستار تکمیل هر چه زودتر قرارداد حج توسط مقامات عربستان شد تا خط مشی حج، درخواست های حج و سایر ترتیبات به نحو بهتری انجام شود.

وی طی این دیدار در مورد هزینه های حج، سهمیه ها، پروتوکول ها، پروژه جاده مکه، خطوط کمکی اردو و اپلیکیشن موبایل را برای زائران پاکستانی، ایجاد مدارس اقتصادی در منا و عرفات برای طرح حج خصوصی و دولتی، فراهم کردن غذا بر اساس استانداردهای پاکستانی در مشعر سخن گفت.

هیئت همراه معاون وزیر امور مذهبی پاکستان نیز از غرفه های ارائه دهندگان خدمات مختلف به حجاج از جمله پذیرایی، حمل و نقل اوتوبوسرانی، کالا و مدارس بازدید کردند.

ارسال نظر

 
1