خبر فوری

 
 
دیدار معاون وزیر امور خارجه مالزی با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2020652601

09:37 1398/09/09


برچسب ها : پاکستان و مالزی, عمران خان, مرزوقی حاجی یحییٰ, معاون وزیر امور خارجه مالزی, نخست وزیر پاکستان,

معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه نخست وزیر مالزی با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه نخست وزیر مالزی با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرزوقی حاجی یحییٰ معاون وزیر امور خارجه مالزی در صدر هیئتی عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان نیز با پذیرفتن دعوت نامه رسمی دولت مالزی، نسبت به شرکت در این اجلاس ابراز علاقه نشان داد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با معاون وزیر امور خارجه مالزی از مواضع دولت مالزی در قبال مسئله کشمیر تقدیر کرد و وی را از آخرین وضعیت منطقه کشمیر و اقدامات ضد انسانی در این منطقه آگاه ساخت.

نخست وزیر پاکستان از جامعه جهانی خواستار ایفای نقش کلیدی جهت حل صلح آمیز مسئله کشمیر و پایان دادن به حکومت نظامی بیش از 100 روزه دولت هند در کشمیر شد.

معاون وزیر امور خارجه مالزی در جریان این دیدار دعوت نامه رسمی اجلاس بین المللی کوالالامپور با عنوان « نقش توسعه در دستیابی به امنیت ملی» را به نخست وزیر پاکستان ارائه نمود.

هدف از این اجلاس که از 27 تا 29 آذر ماه با حضور کشورهای اندونزی، ترکیه، پاکستان و قطر به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد، بررسی مسائل پیش روی جامعه مسلمانان در سطح جهانی و ارائه راه حل های مقابله با آن می باشد.

ارسال نظر

 
1